سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیر فروش(آموزش فروش و بازاریابی)

صفحه خانگی پارسی یار درباره

تست مامان

کتاب تست مامان

کتاب تست مامان اثر راب فیتز پاتریک ، به صورت کاملاً عملی تدوین شده تا شما بتوانید بهترین صیادپاسخ‌ها از سمت مشتریان خود باشید.

 

انتشارات طاهریان منتشر کرد:

 

کتاب تست مامان اثر راب فیتز پاتریک به صورت کاملاً عملی تدوین شده تا شما بتوانید بهترین صیاد پاسخ‌ها از سمت مشتریان خود باشید. علاوه بر این ما با مطالع? این کتاب متوجه می‌شویم که کجای کارمان را اشتباه رفته‌ایم و می‌توانیم این اشتباهات را تصحیح کنیم.

 

کتاب تست مامان (The Mom Test) گنجینه‌ای است شامل سوالاتی مثل: ار کجا مشتری‌های مد نظرمان را جهت طرح سوال پیدا کنیم؟ در جلس? طرح سوال چگونه رفتار کنیم؟ و …

 

اگر همیشه علاقه داشتید که کسب و کار شخصی خودتان را راه‌اندازی کنید و می‌خواهید همین امروز دست به عمل بزنید. باور کنید که این کتاب حکم کلید دستیابی به گنج را برای شما دارد.

 

راب فیتز پاتریک (Rob Fitzpatrick) در کتاب تست مامان به شما آموزش می‌دهد که چگونه پاسخ‌های طلایی را از دهان مشتریان بیرون بکشید و بر اساس این پاسخ‌ها به ایده‌آل‌ترین نتایج برسید. ورشکستگی و شکست یک استارت‌آپ بدترین کابوس یک کارآفرین است که می‌خواهیم از وقوع آن جلوگیری کنیم.

 

روبه‌رو شدن با مشتری یک واقعیت غیرقابل اجتناب در هر کسب و کار است و خیلی از افراد با این واقعیت روبرو می‌شوند و با مشتری صحبت می‌کنند، از وی سئوال می‌کنند و پاسخ‌ها را دسته‌بندی کرده و به کار می‌برند. اما چرا کثر کالاهایی که بر پای? این نظرسنجی‌ها تولید می‌گردند را کسی خردیداری نمی‌کند؟! مگر هدف سئوال کردن از مشت

 

خرید کتاب

رابوک