سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیر فروش(آموزش فروش و بازاریابی)

صفحه خانگی پارسی یار درباره

110 راز رابرت کیوساکی برای موفقیت

تاب 110 راز رابرت کیوساکی برای موفقیت اثر رابرت کیوساکی ، را می‌توان گنجینه‌ای از سخنان راه‌گشای رابرت کیوساکی نویسنده و کارآفرین مشهور امریکایی دانست. این اثر منبع الهام کسانی است که می‌خواهند در مسیر پولسازی گام بگذارند.

 

انتشارات طاهریان منتشر کرد:

 

مطالب درج شده در این کتاب بصورتی دسته‌بندی شده تا بتواند انگیزه لازم، برای حرکت به سمت جلو ایجاد کرده و شما را در ادامه راه دلگرم کند.

 

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) نویسنده‌ای برجسته و موفق‌ترین مدرس در حوزه اقتصاد فردی است. خواندن کتاب‌های کیوساکی تاثیر عمیقی بر باور‌های نادرست رایج در جامعه درباره مفاهیمی چون پول، دارایی، بدهی، انواع بدهی، سرمایه‌گذاری، پس‌انداز، وام و… دارد. این نویسنده باهوش، نارسایی‌های مالی که در عصر حاضر مردم از آن‌ها رنج می‌برند را به خوبی شناسایی کرده و راهکارهای مالی بی‌نظیری در جهت رفع این موانع و دستیابی به استقلال مالی را ارائه نموده است.

کیوساکی معتقد است، برای بدست آوردن پول زیاد، باید بهای زیادی را پرداخت کنیم. نه تنها پول بلکه وقت شما و تلاش زیاد در کار هم برای آن نیاز است. با این حال  هستند افرادی که زیاده‌خواه هستند ولی چیزی بابت آن خرج نمی‌کنند.

آیا این امکان‌پذیر هست که کم کار کنی و زیاد بگیری؟ اگر خواهان دریافت زیاد هستید، زیاد کار کنید، زیاد خرج کنید.

 

در بخشی از کتاب 110 راز رابرت کیوساکی برای موفقیت می‌خوانیم:

 

کتاب

خرید کتاب

رابوک